• -gif
  • "החרדים הם מנוע הצמיחה של קופות החולים"

    מחלקת החדשות | כ"ב אייר התשע"ט הדפסה הוספת תגובה

    "הפעילות השיווקית המסיבית של קופות החולים במגזר החרדי נובעת מחלקם היחסי הגבוה של הצעירים במגזר זה" כך אמר היום (יום ב) מנהל מגזר חרדי בקופת חולים מכבי משה שלזינגר בפני צוות השיווק המדייה והדיגיטל של קול ברמה וזאת במסגרת מיזם "הרצאת אורח" המתקיימת במשרדי הרדיו ביוזמתה של סמנכ"לית השיווק אושרת מועלם.

    הר' שלזינגר העובד במכבי זה כ 16 שנה פרס בפני הצוות את מפת הצרכים הייחודית של המגזר החרדי בתחום הבריאות כגון בנושא לידות , נשים וילדים מיוחדים וכן את האתגרים המיוחדים איתם מתמודדת מכבי כקופה הגדולה ביותר במגזר.
    כך למשל עמד שלזינגר על מדיניות הקופה לפתוח בריכוזים החרדים מרפאות שבת כדי למנוע חילוקי דעות בתחום מורכב זה ולאפשר שירות איכותי יותר למבוטחים.

    מוטיב מרכזי בתפיסת השירות של מכבי הוא לאפשר עד כמה שניתן מענה פרטני לכל פונה ורק לשם ההמחשה קו הטלפון הייעודי שהקימה מכבי לשם כך קיבל מעל לעשרת אלפים שיחות טלפון בשנה החדשה במגוון רחב של נושאים, כך סיפר שלזינגר .


    במענה לשאלות העובדים אודות השוני בגישת השיווק והטיפול במגזר החרדי ענה שלזינגר כי הבנת צרכיה הייחודיים של הקהילה במקביל לצרכי הפרט ומגבלותיו הם אבן יסוד בשירות אותו מכבי מעניקה למובטחיה. כך למשל שיתוף פעולה עם הרבנים ושיתופם בסוגיות מקומיות וכלליות, הלכתיות ורפואיות מעניקות ביטחון מלא למבוטחים ומאפשרים עבודה חלקה המשפרת גם את ההבטים הטיפוליים.

    במפגש נדונו גם היבטים רחבים יותר של הגישות הרווחות כיום בתחום השיווק למגזר החרדי. אם פעם די היה "בגיור" תכני השיווק על ידי הוספת אלמנטים דתיים כגון כיפה וציצית כיום הגופים הכלכליים מבצעים סקרי עומק וניתוח קהילות נקודתי מתוך הבנה שאינה דומה קהילה חסידית בחיפה לקהילת בני עדות המזרח בנתיבות.
    למידה מעמיקה ותגובה בזמן אמת לשינויים הפנים קהילתיים הם כללי אצבע של מכבי ובזכותם היא מציגה רבעון אחר רבעון את מספר המצטרפים החדשים הגדול ביותר, כך פרס בגאווה שלזינגר בפני הנוכחים.

    בסיכום דבריו ציין הרב משה שלזינגר כי חשיבות קשרי הלקוחות החרדי של קופת חולים מכבי מובילה חזון שמהווה סוד הצלחה ונושא על דגלו "חמלה ומקצועיות" באופן יוצא מן הכלל וגם כאן הדברים באים לידי ביטוי בתיאום ובשיתוף פעולה עם מנהיגי הקהילות השונות.

    סמנכל השיווק של קול ברמה אושרת מועלם סיכמה את המפגש באמצעות ניתוח תהליך שיווקי שעשתה מכבי בתחום בריאות האשה ועמדה על כך שתהליכי העבודה המקצועיים שיקפו הכרות מעמיקה עם רבדיה השונים של החברה החרדית לצד הסתכלות קדימה וצפיית התהליכים והמגמות העוברים על החברה.

    כאמור מפגש מקצועי זה המתקיים מדי חודש נועד להפריה הדדית בין הגופים והמפרסמים המרכזיים במשק ובין תחנת הרדיו קול ברמה בכלל ומחלקת השיווק והמכירות בפרט.

  • הצטרפו אלינו לפייסבוק והישארו מעודכנים

  • כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

  • כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *