• הרב ברים: "הציבור מרגיש אצלנו בבית"

    צרכנות | כ"ד אלול התשע"ט הדפסה הוספת תגובה

    ראיון עם ר' משה ברים מנהל מגזר חרדי במאוחדת אחראי על תחום השיווק במגזר החרדי וריכוז כלל הנושאים הנוגעים לציבור החרדי. בעבר ניהל את מרפאות ביתר מאז שנת תשנ"ג כאשר ביתר מנתה אוכלוסיה של מאות משפחות בודדות בלבד, ליווה ופיתח את המרפאות, בהמשך כאשר מאוחדת כבר היוותה חמישים אחוז מנתח השוק בביתר , עבר לנהל את כלל השיווק והשירות של מאוחדת בכל מחוז ירושלים והסביבה .

    עם מינויה של המנכלי"ת החדשה גב' סיגל רגב רוזנברג בתחילת שנה אזרחית זו, התבקש ר' משה ברים על ידה לעבור ולנהל את תחום הטיפול במגזר החרדי ברמה ארצית .

    משה ברים: "התפקיד שהוטל עלי הוא רב חשיבות אני בהחלט ניגש אליו בחרדת קודש, ברור לי שכקופה המבטחת מעל לחצי מליון לקוחות מהמגזר החרדי יש לתפקיד זה משמעות מיוחדת והשלכה ישירה על השירות והבריאות והתאמת המוצר במידה המדויקת ביותר בכדי שישביע את רצונם של הציבור ובראשם מרנן ורבנן מנהיגי הציבור, זו שליחות!"

    חצי מליון? בלעה"ר , איפה הם היו בבחירות?

    "את כל אלה נרגיש בבחירות שתתקיימנה בעוד שלש קדנציות אם תתקיימנה בזמנן אחת ל 4 שנים ולא 4 בחירות בשנה אחת. מאוחדת מטבע הדברים היא הקופה הצעירה ביותר, כ-50 מלקוחתנו במגזר החרדי עדיין לא הגיעו לשלב זה שיופיעו בספר הבוחרים".

    אפשר בבקשה דוגמאות?

    "בהחלט בירושלים כמשל 60% מהציבור החרדי מבוטח במאוחדת. כלומר מתוך כל שלשה תושבי ירושלים שנים מהם במאוחדת. כך גם בביתר כך בבית שמש מאוחדת מובילה בכ 50% , בסה"כ בירושלים והסביבה כ -360.000 מהמגזר החרדי נמנים על לקוחתינו".

    "וכך בעוד הרבה ריכוזים חרדיים קרית גת, אשדוד,נתיבות, מודיעין עילית , אלעד, צפת טבריה,ובריכוזי ההתיישבות החדשים כמו חריש, הר יונה, עפולה, בקיצור מדן ועד אילת בכל ריכזו חרדי".

    מה הכותרת שהיית נותן לכתבה זו?

    הסוד של מאוחדת הוא השירות והזמינות. הציבור מרגיש אצלנו בבית, הלקוחות שלנו מחוברים לצוות כי הצוות מסור אליו מבין את הציבור כי הוא מגיע מתוך הציבור, ומאידך אנחנו הכי זמינים כל הסקרים האחרונים הוכיחו , התורים לרפואה מקצועית במאוחדת הם הקצרים ביותר ! בפער משמעותי מאד מהמתחרים.

    גם ההשקעה של מאוחדת בתחום החדשנות הרפואית בתחום התקשור עם הקופה מרחוק, נובע מהמקום השירותי להקל על הציבור ולהנגיש להם את הפניה לרופא ובכלל לשירותי הקופה ללא צורך להגיע למרפאה , אנחנו התחלנו עידן חדש שבו אין צורך להגיע למרפאה לא בשביל מרשמים ולא לתעודות מחלה ועכשיו כבר לא צריך לצאת מהבית גם לא בשביל לראות רופא, הכל ניתן לעשות מהבית , האתר של מאוחדת מקובל ומאושר ע"י כל הוועדות והסינונים , אנחנו מציגים היום במסיבת עיתונאים את השירות הזה שהוא ראשון מסוגו בישראל ואולי בעולם כולו שכל לקוחו מאוחדת יוכל לשוחח דרך האתר הכשר שלנו עם כל רופא במאוחדת , זה כמו ביקור רגיל במרפאה מול התיק האישי אבל מהבית , אנחנו במאוחדת עובדים על השקת פתרונות מיוחדים לציבור החרדי כמובן יד ביד עם הרבנים וועדות התקשורת , שניים מהם הצגנו כאן היום:

    הפרויקט הראשון – אלה המרפאות הדיגיטליות שלנו, מרפאה ללא כ"א רק עם מחשבים, כל מבוטח שלנו יוכל להיכנס בחדר לשוחח עם רופא שלו שיושב באיזה מרכז רפואי כלשהו ולקבל את כל הפתרונות, כמו"כ השקת טאבלט שבתוכו רק אפליקציה של מאוחדת ללא שום שימושים אחרים ודרכו הלקוחות שירכשו אותו במחיר סמלי יוכלו לתקשר עם מאוחדת, עם הרופאים ועם המזכירות בקרוב גם עם אחיות, דיאטניות, ועוד.

    אבל מי שהשתתף היום ראה את הדבר המרכזי באמת שלנו הכח המוביל שהם אחת הסיבות שהציבור החרדי הצביע במאוחדת בגדול, אלו עשרות מנהלי קשרי הלקוחות שלנו המקדישים יומם ולילה לטובת הלקוחות , כולם זמינים 24 שעות ביממה רק בכדי לעזור לציבור מתוך שליחות אמיתי.

    מי שמוביל את האסטרטגיה של מאוחדת במגזר החרדי הם החברים בפורום החרדי המוביל, נציג בכיר אחד לכל מחוז ונמצאים כאן איתנו הם חוד החנית בייצוג של הציבור החרדי במאוחדת , כל אחד מהם חבר הנהלה באחד המחוזות ומתפקד בתפקיד מקצועי בכיר במחוזו, לדוגמה יושב לצידי חברי ר' משה כהן שהוא הוותיק והבכיר מבניהם אשר משמש כסגן מנהל מחוז המרכז שהוא התפקיד מספר שתיים בבכירות במחוז הוא וכל החברים האחרים משמשים כחברי הנהלת המחוז באזורם וזאת לצד תפקידם כמנהלי המגזר החרדי במחוזם, הרב ברוך ברוין חבר הנהלת מחוז צפון ומנהל מרפאות חיפה, הרב חנוך דנציגר חבר הנהלת מחוז דרום ומנהל מרפאות אשדוד הרב יהודה לוי מנהל שיווק מחוז ירושלים.

    זכיתי להוביל את הפורום המכובד הזה המניע את כל הנושא החרדי במאוחדת, מתחת לכל אחד מהם, קבוצה של מנהלי קשרי לקוחות אשר כל תפקידם הוא לשרת את הציבור הקדוש גם בשעות לא שעות בפניות מכל הסוגים והמינים , אנשים שרואים בעבודתם שליחות קודש והציבור מוקיר ומעריך.

    מי ששמע את המנכלי"ת מחמיאה להם ולכלל מנהלי קשרי הלקוחות כאן היום מבין כמה שהקופה רואה בשירות האישי דגל מרכזי באסטרטגיה שלה , המנכלי"ת גב' סיגל רגב רוזנברג יצאה מכליה להוקיר ולהעריך את אנשי החסד האלה ואמרה שזו האסטרטגיה שלנו , מחד להמשיך בשירות הכי אישי של הצוות גם במרפאות ומאידך לפתח שירות דיגיטלי שיקל על מי שירצה להשתמש ובכלל גם יוריד עומסים .

    במסגרת ההשקעה בשירות מאוחדת אף משקיעה רבות להסדרת הסכמים מיוחדים ללקוחותינו בכל בתי החולים ברפואה הפרטית,ההסדרים הטובים ביותר אצל מומחים בכירים בייעוץ ובניתוחים הם במאוחדת כמו ההסכמים עם כל הרופאים הבכירים בבתי החולים הדסה ושע"צ בירושלים כך גם עשינו פריצת דרך בהסכם ייחודי עם מעייני הישועה בבני ברק וברשת אסותא , הנגישות של לקוחות מאוחדת לכל המנתחים הבכירים ביותר בכל בתי החולים המובילים היא הטובה ביותר מבין כל הקופות.

    וגולת הכותרת בתחום זה היא ללא ספק כניסתה של מאוחדת כשותפה מרכזית בבעלות של רשת מדיקה הכולל את ביה"ח אלישע בחיפה והיהלום שבכתר המרכז הרפואי הפרטי מדיקה תל אביב אשר פתח את שעריו זה עתה בחודשים האחרונים.

    אנחנו שמחים שהציבור יודע להוקיר ולהעריך את זה ועל אף התחרות והחיזורים של המתחרים שומרים אמונים לקופה שמלווה אותם ואת משפחתם מזה עשרות בשנים החיבור של הציבור איתנו זה עניין של מסורת,ראוי אף לציין פה את הקשר שלנו עם הרבנים ונציגי הקהילות , החיבור שלנו הוא אמיתי ממקום של שירות אנחנו קשובים באמת לצרכי הציבור מתייעצים עם העסקנים שמרגישים אצלנו כשותפים וזה לא בשביל התמונה בעיתון, וזה בדיוק המתכון , השירות, הזמינות , והמקצועיות .

    הציבור החרדי משקיע מאד ומחשיב את תחום הבריאות ולא מתפתה מכל מיני הבטחות שאינם ממין העניין. העובדה שממחישה את זה היא שרובא דרובא של לקוחותינו מהמגזר החרדי רוכשים את הרובד העליון של הביטוח ”שיא" באחוזים גבוהים יותר מבציבור הכללי , זה מעיד על רצינותו של הציבור ונכונותו להשקיע בבריאות בבחינת ונשמרתם לנפשותיכם וזו בדיוק הסיבה שהוא בוחר במאוחדת .

  • הצטרפו אלינו לפייסבוק והישארו מעודכנים

  • כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

  • כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *