• -gif
  • משרד התקשורת יחייב שקיפות בחבילות התקשורת

    המגזין הכלכלי | כ"ג טבת התשע"ה הדפסה הוספת תגובה

    כידוע בחודשים האחרונים עסקנו לא מעט בנושא של שיווק חבילות ללא הגבלה בחברות הסלולר כאשר בפועל חלק מהחברות מחייבות את הלקוחות על חריגה בשליחת הודעות או שיחות וזאת בעזרת הסעיף בהסכם ההתקשרות שלא רבים שמים לב אליו המתייחס "לשימוש סביר והוגן" בכל הנוגע לשימוש בחבילה ללא הגבלה .

    פלאפון אילוסטרציה

    פלאפון אילוסטרציה

    לאחרונה החלו להגיע תלונות נוספות למערכת פניות הציבור "בכפפות של משי" על חיובים של אלפי שקלים בגין חריגות שונות ומשונות, בעקבות כך משרד התקשות פנה לחברות הסלולאר וכתב להן כי על החברות להציג את המידע  גם ב"עמוד עיקרי פרטי התכנית", של כל הסכם התקשרות בין החברות למנויים, החברות מחויבות להציג גם ב"פירוט החשבון" למנויים, במסגרת "המידע הכללי אודות תכנית התעריפים",  את כל המידע על התעריפים אשר בהתאם להם מחויב המנוי.

    'בשוק התפתחה פרקטיקה על פיה חברות תקשורת משווקות תכניות תעריפים המכונות "ללא הגבלה" או "הכול כלול". חבילות אלה, על אף שמן, כוללות בפועל מגבלת שימוש. לקוחות רבים אשר רכשו חבילות אלו לא היו מודעים לעובדה זו'. כתבו במשרד לחברות על פי הידוע למשרד, חברות התקשורת אינן מקפידות לציין בפני המנויים המצטרפים לתוכניות את המגבלות והתנאים השונים, כגון מהו "שימוש סביר" או מהי המכסה החודשית של דקות ומסרונים בכל חבילה. זאת למרות שלעמדת המשרד, מגבלת מכסת הדקות והמסרונים שנופלת תחת תנאי "שימוש סביר", כפי שנקבעו על ידי החברה, מהווה חלק מתנאי התכנית, והתעריפים הנהוגים לאחר החריגה לכאורה ממכסה כאמור, מהווים תעריף לכל דבר ועניין. 


     

  • הצטרפו אלינו לפייסבוק והישארו מעודכנים

  • כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

  • כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *